В Україні триває New Generation of Fashion

В Україні триває New Generation of Fashion

В Україні триває New Generation of Fashion. Це унікальний проєкт від Ukrainian Fashion Council для молодих дизайнерів, який має комплексну програму, що складається з навчальної частини, менторства та показу колекцій учасників.

New Generation of Fashion 2021 відбувається за підтримки Українського культурного фонду.

Заключною частиною проєкту стане масштабний показ колекцій учасників. Представляємо вам дизайнерів-учасників проєкту, які покажуть свої колекції на платформі New Names. 

GOD NAKED – бренд одягу для сміливих людей, які не соромляться бути в центрі уваги. Заснований переможцями Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів “ПОГЛЯД у майбутнє” Єлизаветою Кириловою та Владиславом Дзівідзінським у 2020 році.

У своїх речах дизайнери поєднують такі протилежності, як брутальність та елегантність. На монохромному одязі сяють яскраві акценти, а легкі тканини протиставлені важким. Творці надихаються жіночою сексуальністю, транслюючи її у колекціях, та вірять, що одяг не має ґендерної приналежності.

Sheezen – молодий український sustainable-бренд.

Назва «sheezen» утворена від японського «shizen», що означає природність і відсутність удавання. Одяг виробляють з екологічних матеріалів, безпечних для здоров'я людини та довкілля, зокрема це органічна бавовна, сертифікована за міжнародним стандартом GOTS, і тенсел – матеріал з евкаліптового волокна. Тканини закуповують невеликим накладом, щоб уникати залишків. Засновниця бренду Олександра Піскун кілька років ретельно вивчала sustainable fashion, відвідуючи лекції, воркшопи в Україні та Європі, присвячені питанням розвитку "стійкої моди". Спочатку Олександра займалася продажем вінтажного одягу – це був перший екологічний крок, один з етапів recycling та upcycling. Презентація першої колекції відбулась у березні 2020 року, але у творців Sheezen великі плани – формувати культуру етичного та екологічного виробництва в Україні. 

Yuliya Psaryova – це бренд про самобутність та сміливість. Естетика мінімалізму та креативність, художня наповненість, філософський та духовний зміст у пріоритеті над функціоналом та однотипністю масмаркету.

Одяг Yuliya Psaryova для цілеспрямованих людей, які мають власне бачення світу та особистий впізнаваний стиль. Цей одяг – про їхню особистість, яскраву та унікальну. 

На думку дизайнерки, цінність концептуальних речей – у духовно-семантичному контексті, їх споглядання та носіння допомагає вирішити внутрішні проблеми, дати необхідну емоцію. А наповненість дає змогу ділитися зі світом енергією без втрат для себе.